jooble

Wyszukiwarka ofert pracy

Herb powiatu

Wycieczka do Białowieży

altDnia 24 czerwca wyjechaliśmy na wycieczkę do Białowieży, aby podziwiać piękne miejsca regionu Puszczy Białowieskiej. Zwiedzanie zaczęliśmy od Muzeum Przyrodniczo-Leśnego. W towarzystwie przewodnika mogliśmy zobaczyć wystawę bartnictwa, flory i fauny Puszczy oraz podziwialiśmy okazy zwierząt zamieszkałych w ich naturalnym środowisku. Następnie weszliśmy na wieżę widokową, skąd zachwycaliśmy się ostępami puszczańskimi sięgającymi aż na Białoruś. Pełni wrażeń udaliśmy się do Rezerwatu Żubrów w Puszczy Białowieskiej. Spacerując wyznaczoną ścieżką, oglądaliśmy różne gatunki zwierząt: żubry, konie tarpany, wilki, dziki, jelenie, sarny, żubronie. Najbardziej zjawiskowym zwierzęciem okazał się łoś z dużymi, przepięknymi porożami. Pogłębiliśmy swoją wiedzę na temat wyżej wymienionych gatunków zwierząt dzięki informacjom zawartym na tablicach informacyjnych. Zakupiliśmy pamiątki i udaliśmy się na obiad, gdzie rozmawialiśmy o dotychczasowych atrakcjach. Ostatnim, zarazem najlepszym punktem naszej wycieczki były odwiedziny w domu Baby Jagi – magicznego miejsca prowadzonego przez wspaniałych ludzi. W zaczarowanym świecie bajki wspólnie gotowaliśmy zupę z lizaków i pająków, sprawdzaliśmy posłanie Baby Jagi, oraz temperaturę pieca. W skrzypiącej szafie pełnej mikstur, znaleźliśmy i dostaliśmy diamenty, które spełniają życzenia pod warunkiem, że cały dzień będziemy się grzecznie zachowywać. Nasza wycieczka dobiegła końca. Naładowani energią, jaką daje zieleń Puszczy, szczęśliwi i zadowoleni wróciliśmy do Domu.

GALERIA ZDJĘĆ-KLIKNIJ TUTAJ

A.K.

logotyp

Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii oraz termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach
Cel projektu: Wzrost efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej

Beneficjent: Powiat Wysokomazowiecki ul. Ludowa 15 A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, Dom  Pomocy Społecznej w Kozarzach