jooble

Wyszukiwarka ofert pracy

Herb powiatu

Wycieczka do Rytra

altW dniach 25-27  lipca 2014 r. mieszkańcy Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach udali się na wycieczkę do malowniczo położonej w Beskidzie Sądeckim miejscowości Rytro. Podczas trzech dni pobytu nastawiliśmy się na intensywne zwiedzanie. Od razu po rozpakowaniu walizek ruszyliśmy na spacer po okolicy. Następnego dnia zwiedzaliśmy okoliczne miejscowości. Rano wyruszyliśmy do Krynicy Zdrój gdzie wjechaliśmy kolejką gondolową na szczyt Jaworzyny Krynickiej o wysokości 1114 m n.p.m. z której podziwialiśmy piękne górskie widoki. Kolejną atrakcją był spływ łodzią po górskiej rzece Poprad z Piwnicznej Zdrój do Rytra.  Ostatniego dnia po śniadaniu odbyliśmy krótki wypad na Słowację. Kolejnym punktem na trasie wycieczki była Niedzica Zamek, miejscowość położona w dolinie rzeczki Niedziczanki, u podnóża Tatr i Pienin, leżąca tuż przy zaporze na Dunajcu, która tworzy sztuczny zbiornik zwany Jeziorem Czorsztyńskim. W miejscowości tej oprócz wspomnianej zapory znajduje się średniowieczny zamek. Zmęczeni daleką podróżą, lecz zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy do Domu. Z niecierpliwością czekamy na kolejną wycieczkę.

M.A.

logotyp

Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii oraz termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach
Cel projektu: Wzrost efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej

Beneficjent: Powiat Wysokomazowiecki ul. Ludowa 15 A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, Dom  Pomocy Społecznej w Kozarzach